sâmbătă, 21 noiembrie 2009

DANIELA BARBU dansează in trupa pentru Andra si face se...... oral Video

DANIELA BARBU dansează,clik image zoom si pentru un alt colaj poze vedete,
DANIELA BARBU dansează,clik image zoom si pentru un alt colaj poze vedete,
DANIELA BARBU dansează,clik image zoom si pentru un alt colaj poze vedete,
DANIELA BARBU dansează,clik image zoom si pentru un alt colaj poze vedete,
Click aici pentru a urmări Video clipul
Originară din localitatea ilfoveană 1 Decembrie, Daniela Barbu dansează pentru Andra de la vârsta de 15 ani. E una dintre dansatoarele de bază ale interpretei, fiind de şase ani în preajma acesteia.
Zilele trecute, pe internet au început să circule unele imagini în care o tânără, identificată ca fiind Daniela, îi face sex oral unui bărbat, scrie Libertatea. Gurile rele susţin că o astfel de activitate nu-i e deloc străină Danielei:
“Spunea mereu că vrea relaţii lejere cu bărbaţi generoşi, pentru că nu avea chef de ceva stabil şi pentru că cei 200 de lei pe care- i primea de la Andra pentru fiecare concert nu-i ajung nici pentru îmbrăcăminte”, a declarat, pentru Libertatea, o sursă apropiată Danielei.
Contactată telefonic, Daniela a recunoscut că e protagonista acestor imagini, însă ne-a spus că e victima unui fost iubit.
“Fostul meu iubit a postat acest filmuleţ pe internet. Sunt sigură de asta, pentru că mi-a promis că dacă-l voi părăsi, mă va distruge. M-a ameninţat atât pe mine, cât şi pe părinţii mei, i-am făcut chiar şi o plângere la poliţie. E un tip violent”, a declarat, pentru Libertatea tânăra dansatoare.
Daniela a ţinut să infirme şi informaţiile conform cărora ar avea relaţii pasagere cu bărbaţi generoşi. “Timp de patru ani, am avut un singur iubit. Acum două luni, m-am despărţit de el şi m-am îndrăgostit de băiatul din filmuleţ. Nu am crezut niciodată că e în stare de aşa ceva”, a mai spus Daniela.sursa:Libertatea si c/p ziare mondene.
Click aici pentru a urmări clipul

Niciun comentariu: