miercuri, 25 noiembrie 2009

ANDREEA ANTONESCU indragostita se mărită cu un tânăr milionar

Andreea Balan,clik image zoom si pentru un alt colaj poze vedete,
Andreea Balan si viitorul sot, Traian,clik image zoom si pentru un alt colaj poze vedete,
Andreea Balan,clik image zoom si pentru un alt colaj poze vedete,
Andreea Balan,clik image zoom si pentru un alt colaj poze vedete,
Andreea Antonescu (27 de ani) este în al nouălea cer de când iubitul ei, milionarul Traian Spak, s-a hotărât să facă pasul cel mare şi să-i pună în sfârşit inelul de logodnă pe deget.
Milionarul, în vârstă de 27 de ani, a cerut-o pe Andreea de nevastă încă din vară, însă solista a păstrat secretul până luni, când a dezvăluit, la emisiunea „Acces direct" de la Antena 1, că se mărită.Click! a aflat însă în exclusivitate cum a decurs cerea în căsătorie a lui Traian.
Tânărul de bani-gata a dus-o vara aceasta pe Andreea în vacanţă la Paris. Aflaţi într-una din zile la o terasă, solista s-a trezit cu o brioşă în faţă, iar când a dat să muşte din ea, a observat că în prăjitură era ascuns un inel cu diamant.
„La început am observat doar pietricica, nu mi-am dat seama că era vorba de un inel. A fost cel mai romantic moment din viaţa mea. Traian a luat inelul din brioşă, s-a aşezat în genunchi în faţa mea şi, cu ochii în lacrimi, m-a cerut în căsătorie!", a povestit emoţionată solista, care nu mai are niciun dubiu că Traian este alesul inimii ei.sursa:c/p ziare mondene.

Niciun comentariu: