marți, 2 iunie 2009

MARIA CIOBANU; DOLANESCU MA BATEA ,ERA EGOIST SI GELOS

Maria Ciobanu si Ion Dolanescu, clik pe imagine pentru alt colaj,
Maria Ciobanu, clik image zoom si pentru un alt colaj poze vedete,
Maria Ciobanu: “Dolănescu era egoist şi gelos. Am scăldat în lacrimi, bătăile lui!
În anii -60, Maria Ciobanu şi Ion Dolănescu erau topiţi unul după celălalt. În timp, dragostea s-a dus. O ţară întreagă s-a înghesuit să o vadă pe Ciocârlia cântecului românesc mireasă. Cei doi s-au iubit cu patimă şi s-au despărţit cu scandal.
După divorţ, Dolănescu i-a interzis Mariei să îl mai vadă pe Ionuţ, fiul lor. Din cauza orgoliului fostului soţ, artista a putut să îşi îmbrăţişeze copilul abia când acesta împlinea 25 de ani. Înainte de căsătoria cu Ion Dolănescu, Maria Ciobanu a mai fost măritată, în adolescenţă, timp de aproape un an. A divorţat însă repede pentru că soţul s-a dovedit beţiv şi bătăuş: „Primul soţ era beţiv şi n-am stat decât opt luni cu el, şi pe urmă m-am despărţit. Pentru că a plecat militar, mă bătea, şi eu am înţeles că nu trebuie să chinui viaţa, că n-ai decât una singură, nu mai multe. Şi am zis că. decât să mă chinui. mai bine aşa”.
'Ion Dolănescu o bătea'
Mai mult, Maria Ciobanu îşi aminteşte cu tristeţe că Ion Dolănescu era egoist şi gelos pe succesul ei la public: „Eu cred că Dolănescu m-a iubit mai puţin pentru că mă lovea, şi eu nu am suportat aşa ceva, iar când iubeşti nu poţi să dai în cineva. Dacă faci acest lucru, atunci respectul s-a terminat ă…â În general, bărbaţii sunt geloşi şi egoişti pentru că nu vor să fie femeia mai presus de ei. Şi eu am avut multe necazuri în viaţa mea din această cauză”. (M.D.)sursa:cotidianul ATAC

Niciun comentariu: