duminică, 22 martie 2009

MONICA COLUMBEANU A PRIMIT CADOU un telefon Vertu Ferrari Rosso

Monica Columbeanu, clik image zoom si mai mult,
Monica Columbeanu, clik image zoom si mai mult,
VERTU Phone, clik image zoom si mai mult,
Omul de afaceri Irinel Columbeanu cheltuieste sume importante pentru a satisface capriciile sotiei sale Monica. Iri i-a daruit miercuri sotiei sale, cu ocazia zilei ei de nastere (Moni implineste joi 22 de ani), un telefon Vertu Ferrari Rosso al carui pret de achizitie se ridica la 7.500 de euro (300.000.000 lei vechi).
Paparazzii Cancan au surprins-o miercuri pe Moni in timp ce intra din magazin in magazin in cautarea unui cadou pentru socrul ei. Ea si-a petrecut cateva ore bune pentru a gasi ceva deosebit pentru Ion Columbeanu.
"Socrul meu este un om care nu poate fi usor impresionat. Am incercat sa-i cumpar ceva cat mai special. I-am luat un album de pictura Van Gogh si o cutie pentru butoni", a declarat sotia miliardarului.
La randul ei, Moni a primit de la sot un cadou la care ravnea de multa vreme.
"Mda, am primit cadou de ziua mea un telefon Vertu pe care Iri stia ca mi-l doresc (...)", a spus modelul care, joi, a implinit 22 de ani.
Telefonul este un Vertu Ascent TI- Ferrari Rosso. Bijuteria fabricata in doar 60 de exemplare a fost achizitionata de catre Irinel Columbeanu cu 7.500 de euro. Pentru a intra in posesia unui asemenea aparat ultra-sofisticat, doritorii se inscriu pe o lista de asteptare, ceea ce a facut si omul de afaceri. El a reusit sa intre in posesia cadoului dupa doua saptamani. Aparatul este inscriptionat cu sigla Ferrari si, de la caz la caz, este accesorizat cu diamante sau diverse pietre.sursa:Romania Libera

Niciun comentariu: