luni, 2 martie 2009

ELENA UDREA MIRCEA DINESCU, PETRECERE LA CETATE

Elana Udrea, Click image pentru un colaj cu fete sexy,
Mircea Dinescu, Click image pentru un colaj cu fete sexy,
Elana Udrea, Click image pentru un colaj cu fete sexy,
„Mi-a făcut plăcere s-o am invitată”
„Am avut o scurtă discuţie cu doamna Udrea, n-am stat să punem ţara la cale. E păcat ca în România, ţara cu cei mai mulţi kilometri de Dunăre, cele 700 de vapoare care trec anual să oprească numai la Constanţa, de unde turiştii să fie duşi cu autocarul la Murfatlar. E inadmisibil ca toate porturile de pe Dunăre să fie moarte”, a declarat Mircea Dinescu pentru „Evenimentul zilei”. Cei doi n-au avut însă timp să dezbată în detaliu acest subiect, urmând să continue discuţia într-un viitor apropiat, potrivit lui Dinescu.
„Mie mi-a făcut plăcere s-o am invitată pe Elena Udrea. E adevărat că am ironizat-o de câteva ori de-a lungul timpului. Eu am însă un simţ al umorului mai dezvoltat şi probabil şi dumneaei, pentru că am trecut amândoi peste trecutul întunecat”, a completat Dinescu. Acesta afirmă că zona Cetate merită să fie exploatată turistic, aşa cum se întâmplă în porturile din alte ţări: „La noi în porturi nu vezi decât fier vechi”, a declarat organizatorul petrecerii.
Elena Udrea, ministrul turismului găseşte zona foarte frumoasă şi e de părere că trebuie analizate modalităţi prin care aceasta poate fi revitalizată: „Nu există încă un plan, nu am discutat ceva concret cu domnul Dinescu pentru că era o pe trecere şi nu era un mediu pro pice pentru aşa ceva, dar tre bu ie vă zut ce se poa te face în zonă”.sursa Evz.

Niciun comentariu: