marți, 26 mai 2009

Cristina Rus, gravidă în luna a doua, invitata Într-un club de gay

Cristina rus, clik image zoom si pentru un alt colaj poze vedete,
Este frumoasă, celebră şi, nu în ultimul rând, sexoasă. Cântăreaţa Cristina Rus s-a obişnuit să fie în centrul atenţiei bărbaţilor oriunde îşi face apariţia. Însă nu numai bărbaţii suspină după focoasa blondă.
Aşa cum a descoperit recent pe pielea ei, Cristina trezeşte şi „poftele” admiratorilor de sex feminin. Invitată să cânte într-un club gay, unde a făcut senzaţie, prestând fără probleme, deşi este gravidă în luna a doua, Cristina a trecut printr-o experienţă nemaiîntâlnită până în prezent. Aparent inofensivă, o admiratoare, care i-a făcut ochi dulci toată noaptea, a încercat să obţină de la blondă un sărut. După cum era de aşteptat, Cristina a refuzat inedita ofertă, ferindu-se în ultimul moment din calea buzelor pătimaşe ale tinerei. „Nu m-am aşteptat la aşa ceva, nu-mi venea să cred ce era să mi se întâmple. În ultimul moment mi-am dat seama ce vroia să facă şi am întors capul.sursa:ziarul ATAC

Niciun comentariu: