luni, 26 ianuarie 2009

MIHAELA RADULESCU LA PRIMUL SOT BOGDAN RADULESCU, DEZVALUIRI

Mihaela Radulescu, clik image zoom colaj
Bogdan Radulescu, clik image zoom colaj
Mihaela Radulescu, clik image zoom colaj
Mihaela Radulescu, clik image zoom
Primul soţ al Mihaelei Rădulescu rupe tăcerea
Jurnaliştii de la Libertatea au discutat cu Bogdan Rădulescu, primul soţ al vedetei de la Antena 1, la peste 20 de ani de când cei doi s-au căsătorit.
El avea 20 de ani, ea 19. Bogdan Rădulescu era deja student la Institutul de Educaţie Fizică şi Sport şi a meditat-o pe viitoarea lui soţie la anatomie.Bogdan Rădulescu: Am evitat să apar până acum pentru că nu m-a interesat să vorbesc despre mine şi Mihaela. A fost alegerea mea, mai ales că, într-o vreme, s-au scris multe prostii şi minciuni despre mine.
Vorbeşte-ne puţin despre tine, că tot nu te ştie lumea.
Bucureştean, 41 de ani, zodia Leului, 1,90 m înălţime, 113 kilograme. Am avut şi 130, dar am mai dat jos, că nu se mai putea (râde). În rest, am o viaţă liniştită, de bărbat singur, nu-mi lipseşte nimic, dar am muncit pentru asta.sursa:Lbertatea(citeste)
=================================
Partea 2, CEVA URAT......
Se împrietenise la facultate cu Brânduşa Novac, actuala directoare a Circului. A intrat în trupa ei de dans sportiv, de la Casa de Cultură a Studenţilor. De atunci au început adevăratele probleme. Venea târziu acasă, apoi a început să lipsească nopţile. Mai treceam şi eu pe la repetiţii, să înţeleg ce se întâmplă. Nu mi-a plăcut deloc anturajul Mihaelei. Îi ziceam să nu se ducă, dar ea se ducea, nu mă lua în seamă...
Şi ce-a urmat?
Aveam tot mai multe semnale că-mi ascunde ceva. Apoi, din păcate, am avut confirmarea. Când am venit într-o zi acasă, pe neaşteptate, am prins-o în pat cu un dansator, Laurenţiu, coleg cu ea de trupă.sursa:Libertatea(citeste)
1. Aici subiecte pe aceias tema.
2, Mihaiela in scandal cu jiaristi de la Libertatea
3. Mihaiela se teme de fostul sot.
4. Dani Otil da replica.
5. Mihaela la primul sot

Niciun comentariu: