duminică, 22 februarie 2009

IOANA MUNTEAN, PURTATOR DE CUVANT AL GUVERNULUI

Ioana Muntean, click image pemtru un colaj fete sexy
Ioana Muntean, jurnalist al postului de televiziune PRO TV, va fi numită în funcţia de purtător de cuvânt al Guvernului, informează surse guvernamentale. Numirea Ioanei Muntean ar putea fi anunţată oficial luni. Ioana Muntean a intrat în echipa Ştirilor PRO TV Bucureşti în februarie 2007, până atunci lucrând la PRO TV Cluj. Ea a absolvit Facultatea de Psihologie din Cluj-Napoca.
Mă vedeam psiholog, cu cabinetul meu şi canapeaua de piele de pe care ar fi trebuit să mi se confeseze pacienţii. Aşteptam cu nerăbdare să termin facultatea şi să mă apuc de treabă. Dar sunt foarte curioasă din fire şi am vrut să văd cum e să fii jurnalist.sursa:ziarul Gandul

Niciun comentariu: